Överraska mamma på Mors dag

Den 31/5 är det Mors dag och givetvis ska mamma firas! Bluebox har presenterna, vi erbjuder dessutom presentinslagning och möjlighet att skicka med ett hälsningskort. Överraska världens bästa mamma med ett armband från Edblad, ett färgglatt drivhus från Sagaform eller en mugg med ett härligt citat från Ernst Kirschsteiger.

ERNST Muggar med citat. 99 kr/styck
Armband och örhängen Edblad Monaco. Silver eller rosé. 199 kr/styck
Hälsningskort. 25 kr. Finns att välja i kassan
Klinta doftljus 3-pack i presentask. 229 kr
Sagaform drivhus på fot. 249 kr

Bor mamma långt bort? Du kan skicka din present direkt hem till henne. Bestäm själv när din Mors dag-present ska postas från oss och om du vill ha lite marginal i posthanteringen, välj 26/5 eller tidigare.

Se alla tips på Mors dag-presenter här!

• Detaljhandel

• mors dag-presenter