Överraska på Mors dag!

Mors dag närmar sig! Söndagen den 29:e maj ägnar vi åt att hylla alla fantastiska mammor. Utöver kramar, uppmärksamhet och blommor så finns det många fina presenter man kan ge för att visa sin uppskattning. Vad sägs om en "mumsande" skål fylld med godis, en tesil i form av sjöodjuret Nessie, eller avokadohandkräm? Här kommer tips på de bästa presenterna till Mors dag från Bluebox.se!

Söt och praktisk tesil inspirerad av Loch Ness-odjuret Nessie! Tesilen är formad som ett litet sjöodjur och har fyra små ben så att tesilen kan stå upprätt i glaset eller koppen.

Kära mamma är en fyll-i-bok som också innehåller poesi-ord och scrapbookgrafik att klippa ut och klistra in där man har lust. Det finns även plats för foto eller teckningar. Lite som scrapbooking med assistans!

Skydda bordet från repor och vattenringar - och få en fin inredningsdetalj på köpet. Glasunderläggen har fyra olika citat.

Ge bort en godisfylld skål med ett charmigt ansiktsuttryck - en perfekt kombo! Nu finns den pussande och den mumsande skålen fyllda med choklad, bl.a. klassikerna Snickers, Dumle, Twix, Kick, Marianne med flera.

Ge lite extra kärlek i form av en hjärtskål med godis! Denna skål från Sagaform är tillverkad i stengods med vit utsida och röd insida. Skålen är fylld med ca 100 g Marianne samt en etikett med texten From me to you.

Handkräm från Crabtree & Evelyn som vårdar och återfuktar både händer och nagelband. Varje handkräm innehåller läkande sheasmör, återfuktande macadamiaolja och myrraextrakt som stärker nagelband och naglar.

Eternity multi armband består av sammanlänkade ringar i rostfritt stål, varannan dekorerad med klara cubic zirkoner. De zirkonprydda ringarna är antingen roséguldpläterade eller helt i rostfritt stål.

Blanka, hjärtformade örhängen med klara stenar på insidan från Edblad. Finns i rostfritt stål och i rostfritt stål med roséguldplätering.

Handgjort doftljus från svenska Klinta. Ljuset har en söt doft av yoghurt och jordgubbar och har en söt etikett med texten Till Mamma på Mors Dag. Det handgjorda doftljuset har ytterligare ett användningsområde - som hud/massageolja!

Bluebox.se har presenterna och erbjuder dessutom presentinslagning och möjlighet att skicka med ett hälsningskort.

Se alla tips på Mors dag-presenter här!

• Detaljhandel

• mors dag