Påskprylar man blir glad av

Påsken närmar sig! På Bluebox hittar du påskpresenter till dig själv eller någon du tycker om.

Vad sägs om kreativa sätt att tillaga och äta ägg, ett fint minidrivhus eller något gott att tugga på? Vi har vad du behöver!

Sagaform - Drivhus på fot med glaskupa. Kruka på fot med en glaskupa. Finns i olika pastellfärger, 299 kr

Äggtimer - Melodiägget. Melodiägget kokas med ditt vanliga ägg, och spelar upp olika melodier, beroende på om ägget är löskokt, mellankokt eller hårdkokt, 189 kr

Rice - Äggkopp, hjärta. Fyra hjärtformade äggkoppar i melamin med härliga pastellfärger, 119 kr

Äggkoppar med ansikte. Två söta äggkoppar med olika ansiktsuttryck, 179 kr

Form till kokta ägg - Egg-A-Matic. En äggform som förvandlar ett vanligt, kokt ägg till något mer extraordinärt - en kuslig döskalle eller en söt kyckling! 99 kr

EASTER Birdhouse - Lakrids by Johan Bülow. Det perfekta påskgodiset för lakritsälskaren. Huset är fyllt med små påsar innehållandes chokladdoppade lakrits med tre olika smaker, 249 kr

Tant Ninnis - Melodi, Havssaltmandlar. Mandlar dragerade med mörk choklad och havssalt, 85 kr

Äggform - Funny Side Up. Med Funny Side Up blir det både roligt och lätt att servera stekta ägg med stil! Gulorna blir ögon och vitan blir kropp. För en äggstra rolig frukostupplevelse! 119 kr

Haupt Lakrits - God Påsk. Chokladöverdragen mandel med lakritssmak, 96 kr

Alessi - Äggkopp med sked, Dressed. En elegant äggkopp med sked som även knäcker skalet. 235 kr

Möjlighet att välja hälsningskort och paketinslagning finns i kassan. Du hittar hela Bluebox påsksortiment här!