Tips under 100 kr till julklappsspelet!

Traditionen med julklappsspel växer sig allt större. Men hjälp av en tärning bestämmer man vem som ska få vilken julklapp och hur många. På Bluebox.se kan man hitta massor av billiga julklappar som passar perfekt till julklappsspelet!

Julklappspelet går ut på att alla deltagare bidrar med en eller flera, oftast lite billigare, julklappar och dessa läggs i en hög i mitten av ett bord. Deltagarna turas om att slå en tärning och får man en 1:a eller en 6:a får man välja en klapp från högen. När alla klappar är slut ställer man en äggklocka på valfri tid, som deltagarna helst inte ska veta om, och sedan fortsätter man spela, men nu stjäl man klappar från varandra istället. När klockan ringer är leken slut och man får behålla de julklappar man lyckats roffa åt sig.

Vi har alla julklappar som behövs till julklappsspelet! Under vår flik med julklappstips kan man inte bara sortera beroende på vem som ska få paketet, utan man kan också välja prisklass.

Lid Sid till kastrullocket.

Blomsnittare - skär blommor snabbt och enkelt!

Diskborste - Kaktus

Nyckelring med verktyg

Reflextofs i olika färger

Innetofflor med moppfransar