Den amerikanska författaren Roger Hobbs är på Sverigebesök!

Pressmeddelande   •   Aug 12, 2015 14:38 CEST

Nu förlänger Roger Hobbs, författaren bakom dundersuccén Ghostman, sitt Sverigebesök. Som tidigare annonserat finns han tillgänglig för press i Stockholm nu på torsdag eftermiddag samt i Visby på deckarfestivalen Crimetime hela helgen. Eftersom många journalister har haft svårt att hinna träffa honom nu på torsdag, så åker han tillbaka till Seattle först nästa vecka och har vigt hela onsdagen 19/8 åt att träffa press.

Vill ni intervjua prisvinnaren och underbarnet Roger Hobbs, tveka inte att kontakta lasse@bokfabriken.se

Bokfabriken är ett ungt förlag, helt fristående från de stora förlagskoncernerna. Förlaget startades 2012 och ger ut underhållnings­litteratur i alla dess former: hårda thrillers, fängslande romaner, spektakulära rockbiografier, spännande kriminalromaner och gedigna fackböcker.

Bokfabriken AB, Nordenskiöldsgatan 19, 211 19 Malmö / www.bokfabriken.se

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's <a href="http://www.mynewsdesk.com/se/about/terms-and-conditions/privacy_policy">Privacy Policy</a>.