Susanne Hellman Holmström & Sarah J Hellman  – I huvudet på din katt

Susanne Hellman Holmström & Sarah J Hellman – I huvudet på din katt

Höstens bokmåste för alla kattälskare! Nu ger Bokfabriken ut I huvudet på din katt av Susanne Hellman Holmström & Sarah J Hellman, en bok sprängfylld med fakta, tips och kuriosa kring katter.

Det finns inget bättre än en lycklig och glad katt. Och nästan inget värre än en olycklig katt. Ibland krockar våra arters kulturer och vi missförstår våra älsklingars behov och vilja. Kattens kreativitet är utan motstycke när frustrationen eller ogillandet slår till, så det gäller att försöka tyda rätt. Varför vägrar katten äta, varför går den inte på lådan utan föredrar din säng, och varför blir dina katter inte vänner? I boken finns svaren, och du får även lära dig att läsa din katts kroppsspråk. För visst vill du veta vad som försiggår i huvudet på din katt?

Boken passar alla – både dig som är nybliven kattentusiast, och dig som har haft katt i hela ditt liv. Man blir aldrig fullärd!

Susanne Hellman Holmström är bl.a. känd från Go’kväll i Svt och för sin medverkan i ett flertal veckotidningar. Hon driver även den populära sajten kattproblem.se. I huvudet på din katt är hennes och dottern Sarah J. Hellmans tredje faktabok om katter och deras beteenden.

"När du hittar förklaringen till kattens beteende kan du be om ursäkt (till katten) för att du inte förstått bättre. Jag kan glädja dig med att jag fått be mina katter om ursäkt många gånger efter att ha gått olika kurser om katters beteende."
– Susanne Hellman Holmström

Titel: I huvudet på din katt | Författare: Susanne Hellman Holmström & Sarah J. Hellman | Omslag: Cecilia Pettersson, Pica Pica Design | ISBN: 9789176291139 | Releasedag: 15-10-06

Boken ges även ut som ljudbok uppläst av Susanne och Mats Eklund.

För mer info och intervjuer kontakta Mattias Lundgren på mattias@bokfabriken.se

För recensionsex maila: recex@bokfabriken.se

Kategorier

Bokfabriken är ett ungt förlag, helt fristående från de stora förlagskoncernerna. Förlaget startades 2012 och ger ut underhållnings­litteratur i alla dess former: hårda thrillers, fängslande romaner, spektakulära rockbiografier, spännande kriminalromaner och gedigna fackböcker.

Bokfabriken AB, Nordenskiöldsgatan 19, 211 19 Malmö / www.bokfabriken.se

Relaterat innehåll