BokningsBolaget ställer ut på Konfex & Events i Göteborg

Nyhet   •   Feb 07, 2011 13:04 CET

Den 9-10 februari går Konfex & Events av stapeln i Eriksbergshallen vid Norra Älvstranden. Här sammanstrålar mötesbranschens med konferensköpare från hela södra och västra Sverige. För BokningsBolaget som har kontor i Göteborg är detta en av årets viktigaste händelser.

–     Att under två intensiva mässdagar träffa både kunder och samarbetspartners är både givande och inspirerande. Vi knyter nya kontakter och förädlar gamla, säger Perina Thölin, leverantörsansvarig på BokningsBolaget.

Mässan är gratis för de som förregistrerat sig och har öppet onsdag 9.00 - 17.00, torsdag 9.00 - 16.00. BokningsBolaget hittar ni i monter C4

BokningsBolaget är en Sveriges ledande konferens- och eventbyråer med alla tjänster för konferens, företagsevent och kongress under ett tak. Vi förmedlar, skräddarsyr och administrerar möten och events i både Sverige och utomlands. Som oberoende rådgivare arbetar vi helt utan bindningar till speciella leverantörer. Företaget startade 1984 och samarbetar med över 2 500 konferensanläggningar.

Kommentarer (0)