Annelie Hedlund – prisad nätverkare som alltid delar med sig

Affärsnätverket BNI har utsett BokningsBolagets regionchef i Göteborg, Annelie Hedlund, till Årets Affärsnätverkare västra Sverige 2010. Priset ges till företagare som på ett framgångsrikt sätt bygger goda relationer och nätverkande för att skapa tillväxt och marknadsföra sitt företag.

– Annelie Hedlund har nått enastående resultat för sitt företag genom ett aktivt och strukturerat nätverkande. BokningsBolaget och Annelie Hedlund är starka varumärken för de syns och vårdar relationer med både sina kunder och oss andra som på så sätt blir deras ambassadörer. Detta på grund av att Annelie Hedlund ger så mycket tillbaka i form av kontakter och rekommendationer. Hon är en aktiv affärsnätverkare som skapar nya affärsmöjligheter för både sig själv och andra genom sitt stora kontaktnät, säger Jan Lindblom, regionchef för BNI i västra Sverige.

BokningsBolaget har varit medlemmar i affärsnätverket i drygt två år.

– Affärer bygger på förtroende och det är inte minst viktigt för vår bransch som stöttar våra kunder att skapa upplevelser. Företaget har växt i takt med att förtroendet för oss har växt och vi blivit bättre på affärsnätverkande, säger Annelie Hedlund som själv menar att hon arbetat med relationer och personliga referenser så mycket att nätverkstänkandet numera sitter i kroppen.

– Annelie har en unik förmåga att lyssna efter nya affärsmöjligheter och hjälpa andra till nya kontakter på ett naturligt sätt. Utan hennes  aktiva nätverkande hade BokningsBolaget i Göteborg inte varit vad det är idag, säger Leif Bergström vd på BokningsBolaget.

För ytterligare information, kontakta:

Jan Lindblom
Regionchef västra Sverige