Ett aktiebolag för mycket?

Ännu finns det tid att bli av med ditt aktiebolag innan nyår. Gör som hundratals andra aktiebolagsägare i december och använd vår tjänst snabbavveckling för att enkelt och smidigt lägga ner ditt aktiebolag.

Att lägga ner ett aktiebolag är normalt en ganska lång och krånglig process. Det tar 7-9 månader och du behöver en godkänd likvidator som sköter bolaget under tiden.

En snabbavveckling betyder att vi köper aktiebolag av dig och sedan lägger vi ner det i vår regi. Det innebär att du får pengar direkt och kan därefter lägga allting bakom dig. Vår långa erfarenhet garanterar en smidig process för dig som säljare.

Inför årsskiftet

Om vi får underskrivna avtal och samtliga handlingar som vi behöver senast den 30 december så sker köpet i år och vi tar därmed ansvar för årsredovisningen för 2014. Börja processen genom att skicka aktuell balans- och resultatrapport så skickar vi en offert inom två timmar!

Läs mer om:
Bolagspartner
Lagerbolag
Snabbavveckling

Bolagspartner är Sveriges näst största leverantör av lagerbolag. Varje år börjar tusentals bolag runt om i landet sitt liv som ett av våra Grundbulten AB. Förutom lagerbolag har vi ett brett utbud av bolagstjänster såsom bolagsändringar och snabbavveckling. Beställ ett lagerbolag idag på www.bolagspartner.se/lagerbolag.

Bp Bolagspartner AB
info@bolagspartner.se