Trädgårdsmöblerna blir snabbt redo för sommaren

BONA GARDEN FURNITURE CLEANER – RENGÖRINGSSPRAY FÖR DINA TRÄDGÅRDSMÖBLER

Med Bonas effektiva Garden Furniture Cleaner får du snabbt trädgårdsmöblerna i form inför den sköna tiden som närmar sig. Bara spraya och torka av! Cleanern kan användas på en mängd olika material och gör rengöringen snabb och enkel.

Nu när våren snart är här börjar det bli dags att se över trädgårdsmöblerna, så att du riktigt kan njuta av de där första varma solstrålarna. En sprayflaska med cleaner som är färdig att använda gör rengöringen enkel och snabb. Det är bara spraya, vänta några sekunder och sedan torka av med en mikrofiberduk för en fräsch lyster på en mängd ytor utomhus. Snabbt och lätt, vilket ger dig mer tid att njuta!

Bona Garden Furniture Cleaner är tillgänglig i en smidig sprayflaska på 1 liter, och den kan användas på en mängd olika material osm till exempel trä, aluminium, plast och glas. Precis som Bonas övriga cleaners är Bona Garden Furniture Cleaner GREENGUARD-certifierad och är alltså en produkt med låga utsläpp, vilket är bra för både människa och miljö.

Bona Garden Furniture Cleaner är

• Snabb och enkel att använda
  • Kan användas på trä, aluminium, plast och glas
  • Rengör effektivt