Olga Rönnberg ny fast profil i mama

mama storsatsar på hälsa genom ett exklusivt träningsprogram i varje nummer, samtidigt som träningsbloggaren Olga Rönnberg blir en fast profil i tidningen.

Den framgångsrika träningsprofilen Olga Rönnberg, känd från TV4:s "Biggest Loser" som PT-Olga och sedan länge träningsbloggare på mama.nu blir nu fast profil i mama. I varje nummer får mama-läsarna även ett exklusivt träningsprogram för olika delar av kroppen. Det är en del av tidningens storsatsning på hälsa och träning.
– Det finns ett jättestort intresse för hälsa och träning i dag och en stor medvetenhet om hur viktigt det är att ta hand om sig, inte minst bland våra läsare, säger Rebecka Edgren Aldén, chefredaktör på mama. Det kan handla om att bygga upp sin kropp efter graviditeten och förlossningen. Men också att många inser att de måste ta hand om sig, inte bara för sin egen skull, utan även för barnens. Alla mammor vill ju orka leka och busa och vara med sina barn.

Olga Rönnberg är även på omslaget till mama nummer 2 som kommer i butik den 16 januari.

För mer information, kontakta:
Rebecka Edgren Aldén, chefredaktör mama, 08-736 50 36, rebecka@mama.bonnier.se.

• olga rönnberg
  • mama