Gabrielle Mehrens blir konceptansvarig på Bonnier Magazines & Brands

Bonnier Magazines & Brands har flera stora konceptaffärer i bagaget från annonsörer som bland annat Pampers, Netflix, Santa Maria, ICA mfl. Nu förstärker de sin contentavdelning med Gabrielle “Gabbi” Mehrens som har flera år bakom sig inom print och digital annonsering, senast från Adon.

– Gabbi har under lång tid arbetat med att ta fram lösningar som hjälper hennes kunder nå sina mål, både från medie- och byråsidan. Denna erfarenhet i kombination med hennes fantastiska personliga egenskaper gör att vi är extremt stolta att få hälsa henne välkommen till oss, säger Andreas Sandin, annonsdirektör på Bonnier Magazines & Brands.

Bonnier Magazines & Brands erbjuder multi-channel marketing, contentproduktion och konceptuell annonsering via deras livsstilsmagasin, specialtidningar, sajter, sociala medier, nyhetsbrev, mobila tjänster, webb-tv, event, resor samt genom Sveriges största influencernätverk. Varje månad når de över hälften av landets kvinnor genom marknadsledande varumärken såsom bland annat amelia, mama, Damernas Värld, Sköna hem och Allt om Mat.

– Bonnier M&B befinner sig i en spännande och expansiv fas, vilket jag ser fram emot att vara en del av! Att få förmånen att jobba med så många starka varumärken och dess kanaler känns väldigt privilegierat. Att kunna nyttja hela Bonnier M&B styrkor och kapacitet för att utveckla och ta fram starka koncept som skapar mervärden och lyfter kundens affär ska bli otroligt roligt och spännande. Jag hoppas kunna bidra till detta på bästa sätt med min erfarenhet från både köp- och säljsidan, säger Gabrielle Mehrens.

För frågor, vänligen kontakta:

Andreas Sandin, annonsdirektör Bonnier Tidskrifter: andreas.sandin@bt.bonnier.se, 070-620 12 93.

Varje dag inspirerar, underhåller, engagerar och utbildar vi Sveriges befolkning via våra livsstilsmagasin, specialtidningar, digitala produkter såsom våra sajter, sociala medier, nyhetsbrev, mobila tjänster, webb-tv samt genom Nordens största influencernätverk. Vi ger även ut böcker samt har en omfattande verksamhet gällande läsarresor, kurser och event. Telefon: 08-736 53 00. Besöksadress: Torsgatan 21, Stockholm.