Bonytt väljer Adviser som partner för sin annonsförsäljning

– Vi är glada över att ha med oss just Adviser på den här resan. Med sin djupa kunskap och erfarenhet kan de hjälpa Bonytt att växa och bli en aktör att räkna med.Jag är övertygad om att vår sajt kommer att bli en attraktiv plats för företag att synas på och hos Adviser är annonsörerna i trygga händer, säger Daryoush Delfi, vd på Bonytt.

Dialogen mellan de båda bolagen har pågått sedan i våras och man har nu landat i ett avtal som ger Adviser ensamrätt på annonsförsäljningen.

– Jag känner starkt förtroende för Delfi och tände genast på idén om att skapa Sveriges största bostadssajt för nyproduktion. Bonytt erbjuder en intressant tjänst som vi ser stora möjligheter med,så vi vill gärna haka på. Det känns spännande att få vara med om att starta någonting helt nytt och utmana den traditionella marknadsföringen av bostäder, berättar Rasmus Thomsen, CEO på Adviser.

Det har varit viktigt för Daryoush Delfi att de båda företagen går in i samarbetet med en ömsesidig tillit:

– Jag har fått ett mycket gott intryck av Adviser och personerna som arbetar där. Vi har känt förtroende för dem sedan dag ett. Men något som varit avgörande för mig är att de även tror på oss och vår idé. Att vi går in i det här tillsammans.

Om Adviser

Adviser Försäljning AB har jobbat med uppdragsförsäljning i 20 år. Idag med kontor i Stockholm, Malmö, Halmstad och Järna. Företaget har ett 30-tal uppdragsgivare med många nischade B2B kanaler digitalt, event och i print.

• bostäder
  • bostadssajt
  • bostadsrätter
  • bostadsmarknad
  • bonytt
  • nyproduktion
  • fastighetsmäklare
  • bostadsutvecklare

• Bonytt är Sveriges nya marknadsplats för bostäder. Vår ambition är att kunna publicera alla nyproduktions bostäder som ska byggas, planeras att byggas eller har redan byggts färdigt. Endast mäklare eller bostadsutvecklare har möjligheter att publicera sina bostäder hos oss.

bonytt.se kommer du kunna hitta ditt nya drömboende oavsett om det är en bostadsrätt, en bit mark eller rent av ett nyckelfärdigt hus redo att tillträdas.

Daryoush Delfi

Presskontakt CEO 070-88 78 113