Fina restaurangerbjudanden under citysommaren

Under juni, juli och augusti kan du ta del av unika restaurangerbjudanden och njuta av sommarens härligaste menyer på restauranger i Stockholm och Göteborg. Bakom kampanjen Sommaren i City står bookatable.se där ett 50-tal restauranger deltar.

Förra årets succé Sommaren i City kommer tillbaks även i år, där boende och semesterbesökare i Sveriges två största städer har chansen att uppleva en extra kulinarisk semester. Kampanjen ger dig möjlighet att boka restaurangbesök med specialkomponerade menyer till bra priser.

- Med kampanjen vill vi ge alla chansen att besöka sin favoritrestaurang eller upptäcka nya pärlor i Sveriges fantastiska restaurangutbud. Förra året deltog drygt 50 restauranger, i år hoppas vi på ännu fler vilket vi ser ut att nå, säger Åsa Murphy, vd för Bookatable i Sverige.

Genom Sommaren i City kan du redan nu boka restauranger med besöksdatum mellan 11 juni och 19 augusti, slutdatumet kan dock variera för olika restauranger. På bookatable.se, Europas största sajt för restaurangbokningar online, kan du läsa mer, hitta passande erbjudanden och boka bord.

Degmo Daar, Promotion Executive, Nordics, Bookatable

E-post: http://degmo.daar@bookatable.com

Telefon: +46 (0) 7088 88 409

Eller

Anders Flodqvist, Marketing Manager Nordics, Bookatable

E-post: anders.flodqvist@bookatable.com

Telefon: +46 (0) 7040 87 341

Urval av restauranger som deltar i Stockholm:

Bon Bistro & Marché

Villaggio Grill Italiano

Ardbeg Embassy

Prinsen

Urval av restauranger som deltar i Göteborg:

Koka

SPISA matbar

Familjen

Project

Dinner 22

• restaurangerbjudanden
  • sommaren i city

Bookatable är, med över 20 000 restauranger och miljontals bokande gäster varje månad, Europas största onlinesajt för restaurangbokningar. Bookatable verkar för att föra samman krögare och gäster via en enda, levande och dynamisk mötesplats. Bookatables huvudkontor ligger i London, med lokala kontor i Hamburg och Stockholm. Bookatable har restauranger i över 39 länder och tar bokningar från fler än 34 länder. Exklusiv samarbetspartner är Michelin.

Bookatable låter gäster utforska, upptäcka och boka restauranger snabbt och enkelt via sin app och webbsajt - direkt mobil, läsplattan eller via en dator. Från centralt belägna toppkrogar till lokala matställen och välrenommerade Michelinstjärnkrogar – med mer än tusentals restauranger över hela Europa att välja bland har Bookatable allt. Bookatable hjälper restauranger som exempelvis Pied a Terre, Pizza Express och Hilton med onlinebokningar genom deras egna webbsajter, Bookatable.com och andra nyckelpartners som Tripadvisor.co.uk, SquareMeal.co.uk, Michelin.fr, Reserviermich.de och Restaurangkartan.se. Bookatables prisbelönta molnbaserade teknologi hjälper restauranger att hantera bokningar och bordsplaceringar och att säkerställa optimala sittningar och förmedlar över 2.5 miljoner gäster till sina restaurangkunder varje månad.