Bostadssajten Booli.se slår besöksrekord

Pressmeddelande   •   Aug 28, 2012 08:46 CEST

Under vecka 34 nådde antalet unika besökare på sajten all-time-high. Booli.se stärker därmed sin position som Sveriges snabbast växande bostadssajt.

Med drygt 178 000 unika besökare i veckan, över 300 000 besök och över 2 miljoner sidvisningar blev vecka 34 en rekordvecka.

- Vi tror på en schysstare bostadsmarknad där öppen information vinner över taktiker och säljknep. Genom att dela med oss av information och underlätta för köpare och säljare att själva analysera bostadsmarknaden har vi växt till den position vi har idag. Det känns förstås väldigt roligt säger Anders Kyhlstedt, VD Booli.se.

Booli Search Technologies AB utvecklar produkter och tjänster med utgångspunkt i bostadsmarknaden. Bland tjänsterna återfinns bland annat Booli.se, Sveriges snabbast växande söktjänst för bostäder med över 175 000 unika besökare i veckan och Hittamäklare.se, en upphandlingstjänst för privatpersoner som ska sälja sin bostad.

Kommentarer (0)