Över en miljon slutpriser på Booli!

Pressmeddelande   •   Jun 15, 2016 07:12 CEST

Vi publicerar slutpriser för att hjälpa köpare att förstå marknaden de ska köpa på, samtidigt som vi vill hjälpa säljarna att se vilka nivåer liknande bostäder i området har sålts för. Vi visar slutpriser för att vi tror att det skapar en bättre och mer transparent bostadsmarknad. Nu finns det över en miljon slutpriser på Booli.se– den största slutprissajten i Sverige!

Booli har sedan 2008 publicerat slutpriser för villor, tomter och gårdar. För bostadsrätter har vi publicerat sista bud sedan 2012. Sista bud samlas in direkt från budgivningen på mäklarens hemsida.

Årets hittills dyraste villor (2016)

Årets hittills dyraste lägenheter (2016)

Årets dyraste villor 2015

Årets dyraste lägenheter 2015

Kommentarer (1)

Vi har haft stor nytta av er tjänst med Slutpriser. Fortsätt utveckla dessa tjänster, uppskattas oerhört mycket.

- Homedoubler - 2016-06-17 06:03 CEST

Kommentera