Nyhet -

Nu kan du som hyr av AB Bostäder i Borås köpa Lejonkort 2011 till ett bra pris i Bobutiken!

Lejonkortet för 2011 säljs nu i AB Bostäders Bobutik till ett förmånligt pris till våra hyresgäster. Med Lejonkortet besöker du Borås Zoo så många gånger du vill under säsongen. Lejonkortet är dessutom laddat med flera fina erbjudanden från stadens näringsliv. Passa på - antalet är begränsat!

Priset för för dig som är kund hos AB Bostäder är 190 kr/Lejonkort (ord.pris 250 kr). Du kan köpa max fyra stycken Lejonkort per lägenhet. Övriga hyresgäster (som hyr ex. P-plats och lokaler) får köpa max två Lejonkort. Vi har inte möjlighet att ta emot kortbetalning.

AB Bostäders Bobutik hittar du på Österlånggatan 17 i centrala Borås och den är öppen följande tider:

Måndag 10-18
Tisdag - Torsdag 10-17