Boulebar Rålambshov överst på DN´s uteserveringsguide 2018

Boulebar Rålambshov överst på DN´s uteserveringsguide 2018

I DN´s guide över Stockholms bästa uteserveringar som har det där “lilla extra” placerade sig Boulebar Rålambshov på Kungsholmen överst på listan. https://www.dn.se/sthlm/stockholms-basta-uteserveringar/

En bättre start på sommarsäsongen kan man inte få förutom all kärlek och glädje vi fått från våra besökare. Vädret har varit på vår sida de senaste veckorna och satsningen på sittplatser, större meny och hundglass har verkligen slagit väl ut.

- Förra året jobbade vi hårt för att öppna upp efter branden, i år har vi fokuserat på att skapa plats för alla som vill spela och äta under soliga dagar. Känns kul att det fallit väl ut och att så många redan hittat hit under den korta tid vi hunnit ha öppet i år, säger Robin Johansson ansvarig Stockholm.

Boulebar är för alla och läget i parken lockar till sig en stor variation av besökare, allt i från unga till gamla, kompisgäng, kollegor och boende i området. Alla trivs på Boulebar Rålambshov.

Boulebar Rålambshov har öppet alla dagar från maj tom mitten av september.
För att hålla dig uppdaterad om allt som händer följ oss på Facebook.