7 000 klot under mellandagarna på Boulebar Surbrunn, i år ska vi slå rekord!

7 000 klot under mellandagarna på Boulebar Surbrunn, i år ska vi slå rekord!

Kompisgäng och familjer är vanliga besökare på Boulebar. Den 27 dec öppnar Boulebar Surbrunn portarna för årets mellandagsboule.

Detta händer under mellandagarna på Boulebar Surbrunn:

BouleBrunch
Boule och en brunchbuffé, 160kr/person.

Boulebarcup - även fast du aldrig har spelat boule förut har du chans att vinna.
Varje kväll kl 19.00 spelas tävling. Instruktören går igenom regler, taktik, teknik och guidar igenom tävlingen.
Tisdagen den 5 jan är det stor final med fina priser. Anmälan tas på plats. Tävlingen är kostnadsfri.
Se vår blogg: http://www.boulebar.se/boulebarcup.aspx

Boulebar Surbrunn (Surbrunnsgatan 46)
Boka: 08 714 04 20
www.boulebar.se

Vill ni veta mer, ring:
Petra Dahlgren 070 975 15 25
Maria Tofftén  070 797 3222

Boulebar
Genom en kombination av boule, bar och mat i snygga och avslappnade lokaler vill Boulebar skapa spännande mötesplatser för alla som tycker om att gå ut och göra saker tillsammans.
Boulebar finns idag på tre platser i Stockholm, vi erbjuder spel inomhus året runt på Sturbrunnsgatan och i Prins Bertils Boulehall och utomhus under sommarhalvåret på Boulebar i Rålambshovspaken