Boulebar Le Julfest

Boulebar bjuder på fransk julfest och nervigt boulespel

För alla som söker både stämning och gemenskap inför julen arrangerar Boulebar ett alternativ till julbord. På Le Julfest beställer man champagne istället för glögg. Även julmaten har bytts ut till fransk julmiddag som serveras under grönskande olivträd.

På Boulebar som finns i Stockholm, Göteborg, Örebro, Malmö och Köpenhamn serveras en fransk matupplevelse inför julen. På Le Julfest ingår både middag och 90 minuters boulespel tillsammans med kunnig guide som lär ut teknik och taktik samt peppar under ett nervkittlande boulespel.

– Istället för ett traditionellt svenskt julbord satsar vi på härliga franska rätter som alla får dela på runt bordet, säger Boulebars matinspiratör Johan Ahlstedt. Jag föredrar att äta på det sättet eftersom det både skapar värme och gemenskap, något som vi på Boulebar alltid eftersträvar för våra gäster.

Julen på Boulebar innehåller även en mängd vegetariska rätter, exempel är cruditéer av fänkål och betor, bakade morötter i marockanska kryddor samt kikärtspannkakor med svamp, puylinser och syrad grädde.

Här kan du läsa mer om upplägget och aktuella priser för ”Le Julfest” på Boulebar.

Vid frågor kontakta gärna:
Annika Hampf, Marknadschef Boulebar
Mail: annika.hampf@boulebar.se