Pressmeddelande ÅTTA45 blir störst då de flyttar in i sina nya lokaler.

Pressmeddelande   •   Maj 30, 2014 16:21 CEST

Foto: Åtta45 Tryckeri

Tryckeriet ÅTTA45 blir störst i Sverige i samarbete med BOX Bygg. BOX Bygg har slutfört sin första Totalentreprenad i samband med att tryckeriet ÅTTA45 flyttar från Solna till ny lokaler i Veddesta (Järfälla). I maj 2014 fick BOX uppdraget av Bruttohus AB att genomföra en om- och tillbyggnad på ca 8 500 kvm. Projektet består av kontor, industridelar för tryckeri och högteknologiska maskiner.

BOX Bygg AB startades år 2014 av Jonas Bill, Stina Möller och Lars Mällberg. Vår inriktning är byggnation av medelstora och större projekt både inom bostadsproduktion och kommersiellt byggande.

Vårt mål är att vara ett av Stockholms mest kompetenta och spännande fastighetsutvecklings- och byggföretag. Vi växer och blir fler och sedan starten 2014 har ett flertal duktiga medarbetare börjat arbeta hos oss.
BOX ska ligga i framkant med avseende på effektivisering och utveckling av arbetsprocesser och produkt.

Vi på BOX har en strikt ”code of conduct” som kort kan sammanfattas ”Nolltolerans mot intolerans”. BOX ägs 2018 av Kvalitena AB samt Jonas Bill, Stina Möller och Lars Mällberg (alla verksamma i BOX).

Kommentarer (0)

Kommentera