Pressmeddelande BOX bygger hyresrätter i 15-våningshus med loftlägenheter i Vårberg Centrum

Pressmeddelande   •   Maj 24, 2016 09:54 CEST

Vårberg Centrum Foto: Scheiwiller Svensson arkitektkontor.

Scandinavian Property Group (SPG) har tecknat avtal med BOX Bygg att på totalentreprenad uppföra ett 15 våningars bostadshus i Vårberg Centrum. Byggnaden innehåller 80 hyreslägenheter. Det översta planen består av 3 loftlägenheter med vidunderlig utsikt. Projektet innehåller lokaler i de två nedersta planen.

BOX Bygg AB startades år 2014 av Jonas Bill, Stina Möller och Lars Mällberg. Vår inriktning är byggnation av medelstora och större projekt både inom bostadsproduktion och kommersiellt byggande.

Vårt mål är att vara ett av Stockholms mest kompetenta och spännande fastighetsutvecklings- och byggföretag. Vi växer och blir fler och sedan starten 2014 har ett flertal duktiga medarbetare börjat arbeta hos oss.
BOX ska ligga i framkant med avseende på effektivisering och utveckling av arbetsprocesser och produkt.

Vi på BOX har en strikt ”code of conduct” som kort kan sammanfattas ”Nolltolerans mot intolerans”. BOX ägs 2018 av Kvalitena AB samt Jonas Bill, Stina Möller och Lars Mällberg (alla verksamma i BOX).

Kommentarer (0)

Kommentera