Boxon på Pack & Emballagemässan 16-17 oktober

Den 16 oktober är det dags för Pack & Emballage, Nordens största förpackningsmässa 2013, som i år hålls på Kistamässan. På mässgolvet möter du över 200 utställare och Boxon är givetvis en av dom. Besök oss i monter F:06!

Vi ställer i år ut tillsammans med etikettföretaget BEAB, som vi förvärvade i våras med syfte att bredda och stärka vårt erbjudande till kund. Tillsammans visar vi upp vårt breda sortiment där vi länkar ihop förpackningar, emballage, etikettering och märkningssystem till helhetslösningar som många kunder efterfrågar idag.

I vår monter får du möjlighet att prata med våra säljare om nyheter i vårt erbjudande och vilka möjligheter våra lösningar ger. Boxon visar bl.a. upp sin unika sträckfilm med 33 lagers nanoteknologi som kan spara dig upp till 50 % i sträckfilmsförbrukningen, samt en hel del nya e-handelslådor -och förpackningar.  Vi kommer också att demonstrera både förpacknings- och märkningsmaskiner samt system för etiketter.

En genomtänkt förpackningsprocess ger viktiga konkurrensfördelar i form av produktions- och kostnadseffektivitet samt bättre hållbarhet. Fråga oss, vi har erfarenheten och kunskapen!

Klicka här för fri entrébiljett. Vi hoppas få se dig i Boxon’s monter den 16-17 oktober!

• mässa 2013
  • pack & emballage stockholm