Inbjudan Scanpack 2018

I år är det åter igen dags för Scanpack – Nordens största förpackningsmässa – och Boxon kommer finnas på plats med representanter från vår nordiska och europeiska verksamhet. Under veckan kommer vi bland annat berätta om hur vi kan hjälpa våra kunder att addera värde till sin verksamhet och sina kunder.

Med kompletta produktlösningar, kundunika orderplattformar, globala levereranser och lokal produktion, hjälper vi våra kunder att trimma förpackningsflödet. Resultatet är förbättrad produktivitet och i förlängningen ökad lönsamhet. Mer om detta på Scanpack 2018!

Varmt välkommen till monter B07:62!

Gratis entrébiljett via vår bjudkod: akng6q Ange koden vid registrering.

Dagens värd och morgonfika

Under onsdagen och torsdagen står Boxon som Dagens Värd, där vi börjar morgonen med att servera morgonfika i vår monter. Biljetter delas ut i entrén från kl 9.00 till ca 10.45.

I direkt anslutning till vår morgonfika får du möjlighet att träffa vårt Innovation Team som visar upp de senaste nyheterna inom konstruktion & design, både för etiketter och förpackningar samt en hel del annat. Under korta workshops i montern får du som besökare gå runt och lyssna, ställa frågor och se det senaste inom innovation men också inom rostskydd och biomaterial, båda med hållbarhet som utgångspunkt.

Afterwork & Oktoberfest

Efter en hel dag på Scanpack kan det vara skönt att relaxa med något gott att dricka och mingel. På tisdagen och onsdagen håller Boxon afterwork i montern där det blir ölprovning med tilltugg som arrangeras i samarbete med Charlis brygghus, ett microbryggeri som erbjuder flera spännande ölsorter. Anmäl ditt intresse här.

På torsdagen har du som är kund hos oss möjlighet att följa med på Oktoberfest, en av Scanpacks höjdpunkter. Under Oktoberfesten bjuds det på öl (även alkoholfritt alternativ finns) och kallskuret samt underhållning. Eventet är gratis för våra kunder men vi har begränsat antal biljetter. Skicka in ditt intresse här.

Boxon i ny kostym

För er som besöker Boxons montern kommer mötas av ett nytt koncept ihop med en ny kostym. Det må vara små förändringar för ögat, men större förändringar i vårt erbjudande, kommunikation och möjligheter för dig som kund. Dessutom får du möjlighet att få en förhandstitt på den nya hemsidan som kommer lanseras efter Scanpack.

Vi önskar dig varmt välkommen till monter B07:62, 23-26 oktober i Göteborg. Registrera dig här för fri entré, ange kod akng6q.

• mässa
  • scanpack2018