Allt för hemmiljö under ett tak på Möbelmässan Göteborg 2019

Om några månader är det dags för den andra upplagan av Möbelmässan Göteborg att slå upp sina portar. I år är mässan dubbelt så stor till ytan sett med fler utställare, ännu fler produktnyheter och de senaste trenderna. Mässan är endast öppen för fackbesökare och huvudmålgrupperna innefattar butiker, kedjor, e-handlare och inredare.

- Vi ser fram emot att presentera alla spännande utställarnyheter som kommer ge massor med inspiration och kombinerar nöje med nyttan för butikerna att kunna lägga ordrar på plats och planera höstens inköp, säger Björn Delin, VD på BraMässor som arrangerar mässan. – Här finns allt för hemmiljö under ett tak!

Mässan består också av inspirationsytor, aktiviteter så som en designtävling arrangerad av mediapartnern Designbase samt mingel och fest.

För att få plats med alla utställare har Möbelmässan Göteborg i år flyttat till Svenska Mässans lokaler i centrala Göteborg. Flytten gör att mässan kan fortsätta växa och utvecklas till en ledande mötesplats på hösten för den svenska och nordiska möbelbranschen med fokus på möbler, interiör och belysning för hemmiljö.

För mer information och registrering, se www.mobelmassan.com