Bra Sommarmöbler startar samarbete med Skagerak.

Bra Sommarmöbler kommer under säsongen 2012 att saluföra ett nytt starkt varumärke:

Skagerak Denmark - Designad för generationer.
Skagerak grundades 1976 och tillverkar nyskapande kvalitetsmöbler med stort fokus på hållbarhet i design och material. Med ett utbrett miljötänkande som en viktig del av företagets policy samt användningen av de bästa materialen såsom teak, rostfritt stål och fiberloom tillverkar Skagerak produkter för att hålla i generationer.

Skagerak arbetar aktivt för att hela tillverkningsprocessen ska baseras på hållbara och förnyelsebara resurser samt respektera alla de människor som på ett eller annat sätt påverkas av tillverkningen av produkterna. Tillsammans med erfarna och kreativa designers samt arkitekter för de visioner till verklighet och skapar produkter för dina behov.

Vi på Bra Sommarmöbler ser fram emot en mycket spännande säsong, med massor av nya trädgårdsmöbler från våra 20 leverantörer. Nedan ser du våra starkaste varumärken:

Brafab, Grythyttan, Fritab, Cane-line, Hillerstorps Trä, Berga Form, Byarums Bruk, Merx team, Dacore, Ato Fritid, KWA, Sika design och nu även Skagerak.

kontakta marknadschef Joakim Forslund
joakim@brasommarmobler.se

Webbshop: http://shop.brasommarmobler.se alt katalog www.brasommarmobler.se

• loungemöbler
  • cane-line
  • brafab
  • skagerak
  • utemöbler

Bra Sommarmöbler startades 1996 och är idag Sveriges största enskilda handlare av trädgårdsmöbler. Alla starka varumärke i samma butik.

Simon Forslund

Presskontakt E-handel/marknad 031 744 22 40