Har du sett den nya webbplatsen Patrienttorget.se

Har du sett nya Patienttorget.se?

Nå ut till en stor och unik grupp människor

Webbplatsen Patienttorget.se är Sveriges största Internetforum för vårdfrågor utifrån ett patientperspektiv. Här finner man information om det mesta en patient behöver veta inför, under och efter kontakt med vården. Här kan man också berätta och fråga. Syftet med denna informationsbank och virituella mötesplats är att hjälpa och stöda patienter, anhöriga och andra intressenter som har frågor om vården. Vi vill också förmedla nyheter om vård, vårdproblematik och medicinsk forskning så att våra besökare kan bli informerade om de senaste händelserna, trenderna och rönen. Vi har redan bra siffror vad gäller antal besökare per dag och det blir fler och fler för varje dag.

Vården är bra

Den svenska lagstiftningen har sedan länge gett landets medborgare förträffliga möjligheter till utmärkt vård till mycket låg kostnad. Denna goda vård vill vi hjälpa patienter att finna. Den svenska vården är en stor och komplicerad organisation i ständig förändring. Det kan därför ibland vara svårt att hänga med i alla nya organisationsförändringar och möjligheter. Vi hjälper till med att hitta rätt och riktig vård.

Vården kan bli ännu bättre

Ibland fungerar dessvärre inte vården som det är tänkt och då är Patienttorget.se en plats där man kan hitta information om diagnoser, behandlingar och rättigheter. På Patienttorget.se kan man också göra sin röst hörd. Vi ger en möjlighet för patienter att lyfta fram sin historia i vården. Vårt syfte är inte att vara ett klagoforum för gnällspikar utan en plats där man diskuterar och debatterar vården i syfte att göra den ännu bättre. Det är mänskligt att fela och fel kommer alltid att inträffa. Men fel ska inte sopas under mattan utan lyftas fram och analyseras för att göra en bra vård ännu bättre. På Patienttorget finns möjlighet att av erfarna läkare få svar eller kommentarer gällande vårdproblematik.

En stor gemenskap

Patienttorget har också en patientförening med över 18 000 medlemmar som regelbundet får information och nyhetsbrev från oss. Vi har även ett digitalt diskussionsforum där medlemmar kan dela erfarenheter samt få kunskap och stöd. Vi vill vara en digital barmhärtig samarit och genom att annonsera hos oss eller vara en med kontaktuppgifter publicerad sponsor når ni inte bara en stor kundgrupp utan får goodwill genom att medverka i vår utveckling av en altruistiskt inriktad webbplats med unik profil.

Professionalitet

Vi har självfallet medicinskt kompetenta experter som garanterar vår professionalitet på området. Vår främste rådgivare och medarbetare är smärtläkare Björn Bragée, känd för TV:s ”Arga doktorn” -program och sin gärning för att hjälpa patienter som inte fått den vård de har rätt till. Han är också en ivrig vårddebattör som framträder i många olika sammanhang. Björn Bragée har också framgångrikt drivit flera kliniker med inriktning mot smärtproblematik och rehabilitering. Björns senaste projekt är en rehabklinik inom ramen för landstingets nya vårdvalsmöjligheter. Klinikens inriktning är att erbjuda människor en ny unik väg tillbaka till fungerande vardag och yrkesliv.

Syns hos oss

Nu erbjuder vi företag och organisationer att förmedla sitt varumärke eller budskap via reklambanners på webbsida eller nyhetsbrev. Vi erbjuder också möjligheten att vara sponsor och då komma med i vår sponsorlista som innebär en informationsplats hos oss. Ert företag eller er organisation kan på detta sätt för mycket rimliga summor exponera er mot den stora grupp av människor som är intresserade av allt det vi erbjuder på Patienttorget.se. Passa på nu när vi från augusti fram till i höst erbjuder mycket förmånliga sensommarpriser med hela 60 procents rabatt.

Om du tycker att något av detta är intressant och är intresserad av ett samarbete, kontakta gärna Mats Montner på tel 070-177 16 77 eller mats.montner@patienttorget.se

PRISER Sensommarspecial

NAMN         FÖRKLARING      STORLEK   1 MÅNAD  3 MÅN    6 MÅN

Toppbanner  Högst upp            980*120 px  5.000 kr   10.000 kr  15.000 kr (Högst fyra rullande)