Brallis.se lanserar det efterfrågade sminkmärket Sleek Make-up

Sleek makeup har blivit ett populärt och efterfrågat märke i USA och England. Sleek Makeup har tidigare varit svårt att få tag på i Sverige. Brallis.se gör nu detta möjligt...

Sleek Makeup framgång består främst I att det är ett smink som passar alla oavsett ålder, hudfärg eller storlek på plånboken. säger Therese Hellqvist, VD och en av grundarna av Brallis.se

I Sverige har ett flertal kända skönhetsbloggare som killercolours och puritybeauty under längre tid uppmärksammat sina läsare om Sleek Makeups prisvärda, innovativa och trendiga sminkprodukter.

Sleek Makeup I-divine ögonskuggspaletter med 12st ögonskuggor i många olika variationer eller Sleek Makeup BB cream, Be Beautiful Blemish Balm är några Sleeks Makeups mest populära produkter, berättar Therese Hellqvist .