Kan systrarna Kardashians smink erövra Sverige?

Nu kommer Kardashian Beauty sminket äntligen till Sverige tack vare sminkbutiken Brallis.se som erbjuder produkterna direkt i sin webbshop. Den som vill ha systrarnas snygga och hälsosamma hy, Kourtneys vackra ögonfransar, Kims välsminkade ögon eller Khloes perfekta rodnad kan alltså få detta utan dyra importer från utländska butiker.

I Sverige ställs det höga krav på vårt smink vilket är något som vi har försökt ta fasta på genom att erbjuda ett stort utbud av kvalitetssmink till bra priser säger Therese Hellqvist på brallis.se. Men det gör också att många sminkmärken faller bort för stilmedvetna svenskar fortsätter hon.

Med över 36 miljoner som följer dem på Twitter så kan det ju kvitta vad sminkrecensenterna tycker om systrarna Kardashian och deras produkter, sminket får tala sitt eget språk, och med Kardashian så får man hög kvalitet och möjligheten att sminka sig på ett unikt men enkelt sätt med några få utvalda produkter.

Om man ska se på ett genomgripande tema för produkterna så tycks de flesta ha en söt och honungsliknande doft. Honey Stick Lip Gloss och Lip Plumping Shimmer Gloss tycks indikera att man använder sig av honung men ingredienserna talar ett annat språk och det hela handlar istället om att man vill symbolisera en glamorös kvinna med hy som honung med hjälp av de fräscha namnen och de härliga dofterna. På tal om läppglans så bör läppkritan Joystick nämnas som en innovativ kreation som kombinerar penna och läppstift på ett mycket smart sätt. Highlighters kommer i pulverform och är mycket lätta att applicera och ger snabbt en attraktiv och ren look.

Brallis.se tror på Kardashians smink och ser att detta märke har en naturlig plats i deras sortiment av kvalitetssmink för medvetna kunder och även för nybörjare som vill ha det allra bästa från första start. Kommer Kardashian Beauty att erövra Sverige? Den frågan får vi snart svar på för när något verkligen är bra så fungerar det i Sverige så besök Brallis.se för att se närmre på Kardashians produkter, tips för applikation, och så givetvis för att testa dem.