Därför sponsrar vi InternetSweden.se

Ett Internet med ett bra handelsklimat är viktigt för alla som gör affärer på nätet. Tyvärr är det lätt att komma undan med skumraskaffärer av alla möjliga slag och det verkar inte bättre än att polisen står helt handfallen, säger Magnus Bråth, grundare och VD på BRATH.

En av de allra främsta förkämparna för ett renhårigt Internet i Sverige är Peter Forsman och hans blogg InternetSweden.se. Peter har i många år arbetat med att hitta och avslöja bluffmakare av olika slag. Hans idoga arbete har stoppat en del, hängt ut andra och framförallt bidragit till ett bättre och säkrare svenskt nät.

Vi tycker att det här är viktigt, säger Magnus Bråth, och vi vill att arbetet fortsätter. Dessutom handlar det om småsummor som krävs så jag ser ingen som helst anledning att inte sponsra Peters arbete. Fler borde göra det.

• sponsring

Brath AB är ett nytt, ungt svenskt företag med målsättningen att bli ledande i Sverige på portaler och guider på nätet. För mer information kontakta Magnus Bråth, VD och känd som SEO-proffs. (presskontakt) på mail.