Komplett portal för dig som vill flytta till Malta

Eftersom vi märkt av ett enormt sug efter information om Malta har vi byggt ut vår Mäklar-portal med massor av bra information om hur det går till att flytta till Malta, vad man får betala för skatt, hur det går att arbeta på Malta osv.

Vi märkte en stor skillnad på våra kunder på Malta och de som letar efter mäklare i Sverige. Den stora skillnaden var att det saknas information och kunskap om Malta, de allra flesta behöver få mer och bättre information innan de är beredda att ta steget att flytta. Därför valde vi att satsa ordentligt på massvis med bra information och har byggt upp en informationsdatabas.

Det är spännande att inte bara vara en portal för mäklare utan också en helhetslösning för den som är sugen på att flytta till Europas soligaste ö.

Ta en titt på Mäklare Malta så får du se.

• mäklare
  • webbportaler
  • webportaler
  • flytta utomlands

Brath AB är ett nytt, ungt svenskt företag med målsättningen att bli ledande i Sverige på portaler och guider på nätet. För mer information kontakta Magnus Bråth (presskontakt) eller Anna Nyrén Jonsson (VD) på mail.