Örnsköldsviks främsta frisörer väljer Brath

Attityd, ett Öviksföretag som länge legat i framkant i sitt segment gör nu en satsning på sökmotoroptimering. Frisörkedjan börjar under sommaren sitt arbete tillsammans med Brath.

- Det finns sådana där företag som man direkt förstår att de går bra, säger Magnus Bråth, grundare och VD på Brath. Attityd har tagit en bransch i dvala och gjort något riktigt smart.

Att en frisörkedja ligger långt fram på internet är kanske lite oväntat men Attityd har en historia av att vara innovativa. De säljer redan hårvårdsprodukter online i egna butiken Bluestore till exempel. Med en rejäl marknadsinriktning har Attityd dessutom kunnat växa fort, idag finns 17 salonger i kedjan, från Luleå till Kristinehamn

- Om det är spännande att jobba i frisörbranschen, fortsätter Bråth? För oss gör segmentet inte så stor skillnad, det är vilka personer som står bakom och hur man väljer att arbeta som avgör hur bra det går och med Attityd känns det klockrent.

• Skönhet

• brath
  • örnsköldsvik
  • seo
  • frisör

Brath AB levererar sökmotoroptimering med bas i Örnsköldsvik och snabbt har företaget vuxit från en till åtta personer. Här hittar du mer information om företagets tjänster

För mer information kontakta Magnus Bråth (presskontakt) på mail.