Sökmotoroptimering bara för Örnsköldsvik

Efter många år av arbetande med sökmotoroptimering internationellt och nationellt gör vi nu en satsning riktigt lokalt. Vi börjar erbjuda Sökmotoroptimering i Örnsköldsvik i höst, säger Magnus Bråth, grundare till Brath AB.

Det är lite konstigt egentligen att vi inte gjort det tidigare, vi har ju personal på plats i Övik och SEO är ju vår kärnverksamhet. Det finns massor att tjäna för handlare även på ett lokalt plan. T'nk dig att du precis anlänt i staden för att studera på universitetet och behöver hitta en frisör för din första klippning i Örnsköldsvik.

Det första du gör är att vända dig till Google. Jag kan nästan garantera att du väljer något av de första resultaten, säger Bråth, du kommer inte bry dig om de frisörer som finns på andra sidan i ett sökresultat. Nog tusan finns det pengar att hämta för en en handlare i Örnsköldsvik också?

Brath AB är ett nytt, ungt svenskt företag med målsättningen att bli ledande i Sverige på portaler och guider på nätet. För mer information kontakta Magnus Bråth (presskontakt) på mail.