Följ med kändisarna på äventyr på Snapchat

Vill du se vad som händer i Justin Biebers, Rihannas, Kardashian-familjens eller Arnold Schwarzeneggers händelserika liv? Eller är du nyfiken på hur det ser ut bakom kulisserna i Vita Huset? Eller ombord på Nasas internationella rymdstation? Då tycker vi att du ska lägga till dessa konton på Snapchat!

Chrissy Tiegen
Användarnamn: chrissyteigen
Supermodellen bjuder på sig själv och tar dig med in i hennes hem med maken John Legend och deras bebis. Mycket bilder på vad som äts och lagas i köket.

The White House
Användarnamn: whitehouse
Följ med bakom kulisserna i Vita huset tillsammans med husets personal från olika avdelningar.

Ariana Grande
Användarnamn: moonlightbae
Följ med sångerskan Ariana Grande på hennes äventyr. Mycket videor när hon sjunger och bjuder på sig själv.

Lady Gaga
Användarnamn: ladygaga
Artisten Lady Gaga lever ett händelserikt liv. På Snapchat delar hon även med sig av peppande meddelanden till sina fans. Älskar du Lady Gaga bör du följa henne på denna kanal.

Kylie Jenner
Användarnamn: kylizzlemynizzle
Kylie Jenner har över 10 miljoner följare på Snapchat. Här får du träffa hennes familj och vänner och se hur hennes vardag kan se ut. Många bilder och videor när hon sitter i bilkö i Los Angeles.

Ryan Seacrest
Användarnamn: ryanseacrest
Följ med programledaren på röda-mattan i Hollywood! Mycket känisar och skvaller.

Arnold Schwarzenegger
Användarnamn: arnoldschnitzel
De flesta personer över 60+ vet inte vad Snapchat är eller hur man använder appen. Men det gör allas vår actionhjälte Arnold Schwarzenegger. Följ för kul videor, bakom kulisserna och one-liners.

Shaun McBride (Shonduras)
Användarnamn: Shonduras
Skateboard-stjärnan var den första riktiga Snapchat-kändisen och bemästrar kanalen utmärkt. Shaun vill gärna interagera med sina följare och är inte sen på att fråga vad de vill att han ska göra (såsom att låta sin hund åka skateborad, fiska i regn eller äta pannkakor med sina morföräldrar).

NASA
Användarnamn: Nasa
Följ med ut i rymden eller se hur en jobbdag kan se ut på en rymdstation. Mycket spännande!

Ny York Times
Användarnamn: thenytimes
Journalister, redaktörer och anställda på Tidningen New York Times använder kanalen på lite olika sätt vilket gör den spännande att följa. Se vad som händer i nyhetsrummet, i kafferummet, under en intervju och en massa annat intressant.

Chris Pratt
Användarnamn: chrisprattsnap
Skådespelaren Chris Pratt är som gjort för Snapchat. Här bjuder han på sig själv med roliga filmer från vardagen på ett naturligt och roligt sätt.

Kim Kardashian West
Användarnamn: kimkardashian
Följ med Kim och maken Kanye West på deras äventyr runt om i världen. Här varvas videor och bilder från både glamorösa tillställningar och vardagen i hemmet.

Justin Bieber
Användarnamn: rickthesizzler
Följ med Justin Bieber i hans stjärnspäckade vardag runt om i världen. Med honom finns hans entourage som gärna bjuder på sig själva.

Rihanna
Användarnamn: rihanna
Rihannas assistent och nära vän hanterar detta Snapchat-konto vilket gör att vi får följa med stjärnan på allt ifrån kareoke-tävlingar i turnébussen, pool-häng och bakom scenen.

Har ni några fler kändisar som ni tycker att man bör följa på Snapchat? Tipsa gärna!

Såhär gör du för att lägga till företagskonton eller kändisar på Snapchat:

1. Öppna appen
2. Klicka på Spöket
3. Välj "Lägg till Vänner"
4. Välj "Lägg till med användarnamn"

• Livsstil

• kändisar