HSB förlänger avtal med Bredbandsbolaget

HSB har valt att förlänga sitt avtal med Bredbandsbolaget. Det nya avtalet löper över tre år och omfattar en enhetlig lösning för tv, bredband och telefoni för HSB:s drygt 500 000 medlemmar.

Bredbandsbolaget har varit leverantör till HSB sedan 1999 och Bredbandsbolaget får nu fortsatt förtroende när avtalet förlängs med ytterligare tre år.

–  Vårt samarbete med HSB sträcker sig 14 år tillbaka och det betyder givetvis extra mycket när en av våra första och största kunder ger oss fortsatt förtroende. Avtalet är ett kvitto på att våra erbjudanden är uppskattade av HSB:s medlemmar, säger Mats Lundquist, Affärsområdeschef Bredband och TV.

Avtalet innebär att medlemmar i HSB nu får ett ännu bättre erbjudande på bredband, med maxhastighet upp till 1000 Mbit/s, tv och telefoni, i ett samlat paket hos Bredbandsbolaget.

–  Många av våra medlemmar efterfrågar prisvärda tjänster för tv, bredband och telefoni och därför var det självklart att förlänga samarbetet med Bredbandsbolaget som kan erbjuda just detta. Med det nya avtalet kan vi ge våra medlemmar Bredbandsbolagets bästa erbjudanden både på individuella- och på gruppanslutningar, säger Jan Svensk, Avtalschef HSB Inköp.

• hsb
  • triple play