Envägen blir Oneway!

Envägen byter namn till Oneway. Vi har tagit fram en ny profil vilket bland annat innebär att vi byter logotyp och utseende på släpvagnarna.

Oneway är den mest publika förändringen i den övergripande omvandlingen av Thule Rental till Brenderup. Genom namnbytet blir Rental en viktig och tydlig del av Brenderup Group, där vi drar nytta av den kontinuerliga produktutvecklingen inom gruppen för att skapa attraktiva produkter och tjänster.

Uppdateringen av vagnparken runt om i landet inleds under oktober 2016. En ny hemsida, www.onewayrental.se, lanseras i november.

Kort sagt: när en kund vill hyra en släpvagn för enkel resa, kommer vi inte riktigt att se ut som vanligt. Men konceptet är lika smart som alltid – hyr här, lämna där.

• Biltrafik

• oneway
  • brenderup group

Vi utvecklar och tillverkar släpvagnar för privata och professionella användningsområden. Vi gör det enkelt för våra kunder att transportera sin båt eller vattenskoter till vatten och hjälper dig med dina transportbehov för trädgården eller renoveringsprojekt. Vi gör det också enkelt för hantverkare att transportera sina verktyg, maskiner och byggnadsmaterial till sin arbetsplats.

Björn Rosberg

Presskontakt HR & Communications Director - Brenderup Group +46 (0)736 42 88 68