Thule Rental blir Brenderup!

Thule Rental blir från och med den 1 januari 2017 Brenderup inom affärsområdet Rental. Genom namnbytet till Brenderup blir Rental en viktig och tydlig del av Brenderup Group, där vi fortsätter att dra nytta av den kontinuerliga produktutvecklingen inom gruppen för att skapa attraktiva produkter och tjänster. Att Rental nu heter Brenderup ger en ökad trygghet och en kvalitetsgaranti för både samarbetspartners och slutkunder.

Vårt framgångsrika uthyrningskoncept kommer inte att förändras men vi kan nu visa att vi är en del av ett välkänt släpvagnsvarumärke och det gör det lättare för våra kunder att välja oss och vårt erbjudande.

• Biltrafik

• brenderup group

Vi utvecklar och tillverkar släpvagnar för privata och professionella användningsområden. Vi gör det enkelt för våra kunder att transportera sin båt eller vattenskoter till vatten och hjälper dig med dina transportbehov för trädgården eller renoveringsprojekt. Vi gör det också enkelt för hantverkare att transportera sina verktyg, maskiner och byggnadsmaterial till sin arbetsplats.

Björn Rosberg

Presskontakt HR & Communications Director - Brenderup Group +46 (0)736 42 88 68