Bed & Breakfast på Villa Brevik

Bo i sommar (22juni-30 augusti) på Villa Brevik när vi har stängt för konferenser

Under sommaren, storhelger och vissa weekender då efterfrågan på konferenser är begränsad erbjuder vi hotellboende till gästersom uppskattar lugnet och möjligheten att ”få rå sig själva”.        Det låga priset och närheten till Stockholm city gör saken inte sämre. Rummen håller hög standard och sängarna är bäddade med exklusiva lakan.

Frukostbuffén ställs fram i restaurangen som är öppen mellan kl 8-10. Övrig tid är restaurangen stängd.
Rummen städas endast vid avresa eller vart femte dygn. Det finns gemensam mikrougn, kyl och diskmaskin i Vinterträdgården.

Endast 35 min med T-bana och buss till/ från city. Fri parkering. Båtar går från Gåshaga (kort promenad) in till city samt ut till Vaxholm och ytterskärgården. Båt m SL kort från Dahlénum (buss 5 min) in till city.

Priser 2015

Dubbelrum 950 sek/ natt                                                                                                           Enkelrum 675 sek/natt

Tillägg för spjälsäng 100 sek, extrasäng för barn upp till 15 år 200 sek/ per natt.

Bokas direkt vardagar 8-17 på telefon 08-766 65 00                                                bokning@villabrevik.se eller online på villabrevik.se