Nu öppnar ansökan till höstens inkubator på Brewhouse!

Har du en affärsidé eller ett projekt inom kulturella-kreativa branscher, som du vill utveckla till en affärsverksamhet?

Då ska du söka till Brewhouse inkubator.

Med den konstnärliga drivkraften fokuserar vi på att utveckla din idé eller din befintliga verksamhet. Tillsammans med våra föreläsare och affärsutvecklare skapar du förutsättningarna för ett långsiktigt och hållbart företagande.Hos oss får du verktygen och coachningen till att utveckla din marknadsföring och säljteknik.

Som entreprenör i Brewhouse Inkubator erbjuds du att ta del av hela Brewhouse nätverk samt en fast eller flexibel arbetsplats bland andra kreativa entreprenörer.

Vi tror på samverkan, att lyssna och inspireras av varandra samt dela erfarenheter.

Så här säger en av våra entreprenörer om inkubatorn

”Brewhouse inkubator har gett oss de nödvändiga verktygen för att kunna gå vidare som företagare. Vi har nu en fungerande affärsplan och luft under vingarna. Funderar du också på att starta eget men känner dig osäker på uppstartsprocessen? Då kan vi verkligen rekommendera att söka till Brewhouse inkubator där dörren alltid står öppen.”
Joakim & Patrik/Holstr

Sök till något av våra inkubatorprogram och bli en del av gemenskapen.

Sista ansökningsdag: 31 maj

Läs mer om ansökan

Kulturella och kreativa näringar (KKN): Arkitektur • Spelutveckling • Design och formgivning • Film • Foto • Konst • Kulturarv • Litteratur • Media och marknadskommunikation • Mode • Musik • Måltid • Scenkonst • Slöjd och konsthantverk • Upplevelsebaserat lärande