Briab expanderar och anställer!

I linje med vår vision att optimera våra kunders projekt, lönsamhet och trygghet, presenterar vi nu sex nya medarbetare till affärsområde brandprojektering.

– Det är med stor glädje vi välkomnar Sofia Lundegårdh, Candy Yau, Stefan Nilsson, Viktor Eriksson, Ida Johansson och Jim Tärnåsen till en spännande resa tillsammans med Briab, säger Fredrik Hiort, vd.

Det mest intressanta med denna grupp nya medarbetare är att Briab har försökt titta på människor med en lite annan bakgrund än oss själva. Extrematleter och husbyggare blandas med personer direkt från Solna stad för att nämna några exempel. Ingenjörsbakgrunden finns som gemensam nämnare, och det ska bli oerhört roligt att se hur våra nya medarbetare kan berika och utveckla vår verksamhet.

Briab har uppdrag över hela landet men det är extra kul att se är att det inte bara är vårt Stockholmskontor som växer. Både Viktor och Ida kommer att ha sin hemvist i Briabs Uppsalakontor.

• brandskyddsprojektör
  • brandprojektör
  • brandskydd
  • rekrytering
  • konsult
  • brand
  • stockholm
  • uppsala
  • brandingenjör
  • samhällsplanering
  • organisation

Briab erbjuder konsulttjänster i form av expertkompetens inom brandskyddsteknisk projektering, riskhantering, brandfarlig vara och systematiskt brandskyddsarbete. Företaget arbetar vidsträckt med utformning av brandsäkra byggnadskonstruktioner och riskhänsyn i verksamheter eller samhällsplanering.

Webb: www.briab.se | E-post: info@briab.se | Tfn: 08-410 102 50