Dapresy väljer Microsoft Dynamics NAV 2018 från BrightCom

Pressmeddelande -

Internationellt SaaS företag rullar ut Microsoft Dynamics NAV 2018 från BrightCom

Dapresy hjälper företag och organisationer att förenkla rapporteringen och följa upp information från kundupplevelser och marknadsundersökningar. Genom att sammanställa all relevant data från olika källor gällande marknadsundersökningar och presentera det visuellt med möjlighet att "borra" sig ner i informationen skapas det bästa möjliga underlaget för beslut och inriktning. Med närvaro i Sverige, Tyskland, UK, Bosnien och USA hjälper Dapresy hundratals kunder på den internationella arenan.

BrightComs webbaserade paketering av affärssystemet Microsoft Dynamics NAV 2018 var ett naturligt val för Dapresy vars tjänster även de ligger i molnet. Fördelen med att de olika geografiskt spridda bolagen använder samma system och databas underlättar den ekonomiska rapporteringen och uppföljningen avsevärt. Eftersom Dapresy kan skapa upp hur många bolag som de önskar kostnadsfritt tillsammans med BrightComs definierade process för koncernkonsolidering blir det inte bara enklare med koncernrapporteringen utan även klart mer kostnadseffektivt. Den totala integreringen av Power BI i Microsoft Dynamics NAV 2018 innebär att även koncernkonsolideringen kan visas visuellt på ett mer pedagogiskt sätt.

Fortsätt att läsa om varför Dapresy valde Microsoft Dynamics NAV 2018 från BrightCom här