Våra kunder utvärderar Brilliant Smiles munvårdsprodukter!

Först ut att besvara våra 5 frågor är Sara, hon är 24 år som bor i Hunnebostrand tillsammans med sin sambo. Sara är född & uppvuxen i sitt älskade Norrland. Så här säger Sara om Brilliant Smiles munvårdsprodukter.

1. Vad tycker du om Brilliant Smiles tandkräm/krämer?

Jag tycker att Brilliant Smiles tandkrämer uppfyller de krav jag har på en tandkräm.
    De har minskat mina ilningar i tänderna, jag upplever att de inte ”sliter/slipar” lika mycket på emaljen som andra tandkrämer kan göra. De löddrar lagom (inte för mycket, men heller inte för lite), underhåller mina tänder mellan blekningar, smakar bra och ger en fräsch andedräkt!

2. Vad tycker du om Brilliant Smiles munskölj?

Brilliant Smiles munskölj är en stor favorit! Jag använder den dagligen tillsammans med tandkrämen,de två har tillsammans minskat de ilningar jag haft i tänderna tidigare.
    Sköljen tillsammans med tandkrämerna är toppen då de håller borta de ytliga missfärgningarna, som man annars drar på sig i vardagen.

3. Vad tycker du om att Brilliant Smiles munvårsserie har ett högre pris än andra produkter på marknaden?

Jag ser det som att man får det man betalar för. Jag är väldigt mån om mina tänder och anser att det får kosta mer så länge jag har friska tänder, slipper ilningar, plack och karies. Brilliant Smile må ha ett högre pris än andra produkter på marknaden, men för mig är de väl värt att lägga de pengarna på bra munvårdsprodukter!

4. Har du upplevt att du fått starkare, friskare & vitare tänder?

Jag upplever att jag har fått friskare tänder efter användning av både Brilliant Smile’s tandkräm och munskölj. Jag har alltid fått höra av tandläkare att jag har ”skör” emalj och att de är det som gör att jag lätt fått ilningar i tänderna.Vitare tänder har jag också fått av Brilliant Smile’s produkter, utan att tänderna har behövt tagit någon skada!

5. Skulle du rekommendera Brilliant Smile munvårdsprodukter till en vän?

Jag har och kommer att fortsätta rekommendera dessa produkter till både familj och vänner, då jag själv upplever att dessa produkter har gjort så mycket gott för mig!

Vi tackar Sara för hennes medverkan!