Brilliant Smile Sweden lanserar whitening-produkter på Apotek Hjärtat

Brilliant Smile Swedens tandkrämer och munskölj har fått ett ansiktslyft och lanseras nu i Apotek Hjärtats samtliga butiker. Lansering inleds med Tv-kampanj och 25 % rabatt på produkterna under perioden 21 maj – 17 juni 2014.

Brilliant Smile Sweden är ett svenskt varumärke och företag som grundades i Göteborg år 2003. Företaget har byggt upp ett gott rykte genom att erbjuda kvalitetsprodukter som avlägsnar missfärgningar och ger vita tänder, utan att skada tändernas emalj. Brilliant Smiles tandkrämer och munskölj löser upp ytliga missfärgningar med hjälp av aktiva ingredienser som inte slipar på emaljen. Munvårdsprodukterna ska användas dagligen och passar alla som vill ta extra väl hand om sina tänder och behålla dem så vita och friska som möjligt.

Nu är det dags för Brilliant Smile Swedens munvårdsprodukter att lanseras på Apotek Hjärtat. De två tandkrämerna och munsköljen har uppdaterats med ny och fräsch design och kommer finnas tillgängliga i alla Apotek Hjärtats butiker. Lansering sker under maj månad och inleds med en reklamkampanj på Kanal 5.

För att testa Brilliant Smile Swedens tandkräm och munskölj, passa på att besöka Apotek Hjärtat och få 25 % rabatt på alla produkter! Erbjudandet gäller 21 maj – 17 juni.

Hitta ditt närmaste apotek: www.apotekhjartat.se
Läs mer om Brilliant Smile Sweden: www.brilliantsmile.se

Presskontakt: Josefina Häller, josefina@brilliantsmile.se,
Brilliant Smile Sweden AB

• Partnerskap, samarbeten

• vita tänder
  • munvårdsprodukter
  • munvård
  • whitening mouthrinse
  • munskölj
  • boost
  • tandkräm
  • whitening toothpaste
  • brilliant smile sweden
  • apotek hjärtat
  • apotek
  • brilliant smile

• Göteborg

Brilliant Smile är ett svenskt varumärke och företaget grundades i Göteborg, Sverige, år 2003. Vi är idag en av den svenska marknadens största aktörer inom tandblekning. Företaget har byggt upp ett gott rykte genom att erbjuda kvalitetsprodukter som avlägsnar missfärgningar och ger vita tänder, utan att skada tändernas emalj.