BRILLIANT SMILES MUNVÅRDSPRODUKTER PÅ SAMTLIGA APOTEKSKEDJOR I SVERIGE

Drygt ett år har gått sedan Brilliant Smile lanserade sina produkter på sin första apotekskedja, Apotek Hjärtat. Under året som har gått har övriga kedjor trillat in en efter en och nu i veckan sattes spiken i kistan i samband med lansering på Apoteket AB. Nu är alltså vår exklusiva munvårdsserie med whitening mer lättillgänglig än någonsin.

I maj 2014 lanserades Brilliant Smiles produkter på Sveriges nästa största apotekskedja, Apotek Hjärtat. Sedan dess är det mycket som har hänt då både Kronans Apotek och Apoteksgruppen har valt att lista Brilliant Smiles produkter i sitt sortiment. Näst på tur var Lloyds Apotek som i februari i år lanserade Brilliant Smiles tandkräm och munskölj på sina samtliga 78 apotek i Sverige.

Äntligen är det dags för Sveriges största och statligt ägda apotekskedja, Apoteket AB att ta in produktserien på hyllorna - en kvalitetsstämpel på att Brilliant Smiles produkter håller vad de lovar. I samband med lanseringen på Apoteket AB kommer även ICAs egna apotek, Cura Apoteket, att lansera munvårdsserien vilket utgör en ökning på ytterligare 68 butiker. Detta innebär att det är enklare än någonsin att få tag på våra produkter när vi nu kan meddela att vi finns på samtliga apotekskedjor i hela Sverige.

Brilliant Smiles tandkrämer och munskölj löser upp ytliga missfärgningar med hjälp av aktiva ingredienser som inte slipar på emaljen. Munvårdsprodukterna ska användas dagligen och passar alla som vill ta extra väl hand om sina tänder och behålla dem så vita och friska som möjligt.

Hitta ditt närmaste apotek via resurslänkarna nedan.

Läs mer om Brilliant Smile Sweden: www.brilliantsmile.se
facebook: Brilliant Smile Sweden