Jennie Sahlsten tillträder som VD för Erlandsson Bygg i Dalarna

Jennie Sahlsten tillträder som VD för Erlandsson Bygg i Dalarna

Erlandsson Bygg fortsätter sin expansion. Målsättningen med den nya ledningsstrukturen är att ta tillvara på och vidareutveckla företagets enorma tillväxt på ett hållbart sätt.

-Hittills har de olika delarna av Erlandsson arbetat relativt enskilt och jag hoppas att vi nu ska kunna arbeta för att knyta ihop koncernen för att nyttja synergier mellan bolagen. I övrigt kommer vi att fokusera på att utveckla oss som entreprenörer och försöka komma in tidigare i processen för att få bidra med vår kompetens genom en ökad volym inom partnering. Det är för övrigt ett begrepp som jag tycker att vi behöver skapa en samsyn på marknaden kring, säger Jennie Sahlsten.

Det finns tre nyckelord som mer än något annat kännetecknar framgångsrika företag inom byggbranschen idag: kunnande, förtroende och effektivitet. För oss inom Erlandsson Bygg AB är det där något som sitter i ryggmärgen sedan generationer tillbaka. Vi vet att det bara är kundens framgång som är vår framgång.

Vår verksamhet består av samverkansentreprenader, traditionella byggentreprenader och byggservice som om- och nybyggnader med total- och generalentreprenader. Våra kunder finns inom stat, kommun, försäkringsbolag och privata fastighetsägare.

Välkommen till Erlandsson Bygg AB!

Jennie Sahlsten
Koncern VD