2 nya tjänster hos Sparlån

Kundtjänstmedarbetare till vårt kontor i Stockholm

Du är en duktig person som trivs med kundkontakt både i tal och skrift. Du tycker om att lösa problem och har ett noggrant och strukturerat arbetssätt. Vidare är du driven, tar egna initiativ och trivs att arbeta under eget ansvar. Vi värdesätter en engagerad och självgående person.

Du har kanske 1 års arbetslivserfarenhet från kundservice eller är nyexaminerad ifrån universitetet.

Läs mer på: http://bit.ly/nyttjobbKT

Sparlån söker praktikant

Vi på Sparlån vill ge dig möjligheten att ta första steget in i Fintech!

Sparlån är en marknadsplats för investeringar direkt i lån. Genom att para ihop investerare med låntagare sänker vi kostnader, förbättrar villkor och möjliggör en bättre användarupplevelse. Vi vill vara med och förändra finansbranschen och flytta pengar och makt ifrån bankerna tillbaka till kunderna - konsumenter.

Nu söker vi efter en nyfiken och ambitiös person som vill lära sig om hur Fintech fungerar bakom kulisserna och på samma gång bidra till våra kunders självförverkligande.

Läs mer på: http://bit.ly/SparlanPraktikant