Brother Creative Center har allt– från visitkort till festdekorationer

Brother Creative Center, erbjuder en kostnadsfri, skräddarsydd lösning för snabb och enkel nedladdning och utskrift av olika tillbehör för arbete och fest. Skriv ut brevpapper, gratulationskort och andra kalastillbehör: https://www.creativecenter.brother

Brother Creative Center erbjuder ett brett utbud av mallar som är redo för utskrift eller som kan anpassas efter dina önskemål. Alla mallar är kostnadsfria och kan användas av företag för produktion av marknadsföringsmaterial eller av personer som behöver ett födelsedagskort eller dekorationer till festen.

För företags finns mallar för broschyrer, visitkort, affischer och nyhetsbrev. Den användarvänliga webbaserade mjukvaran gör det enkelt för användare att lägga till egna texter, bilder och företagslogotyper för att skapa professionellt material. Du behöver inte vänta på något material som skall skickas och levereras. Du skriver snabbt och enkelt ut direkt på din egna skrivare.

Creative center erbjuder mallar, kort, kalendrar, papperspynt och festartiklar för hemmabruk som du enkelt kan redigera. Förutom traditionella kort för födelsedagar, bröllop och dop, finns kort och dekorationer för andra högtider så som jul, alla hjärtans dag, påsk, och mors- och fars dag.

Webbsidan lanserades 2007 och är populär över hela världen. Nya uppdaterade Brother Creative Center har kombinerat sidor från hela världen och blivit en global sida. Med en helt ny struktur, design och nytt användargränssnitt som speglar sidan Brothers motto "At your side".

• Datorer, datateknik, programvaror

• trådlös nätverksanslutning