Brothers öppnar butik i nya Avion Shopping

Brothers öppnar butik i nya Avion Shopping

Brothers etablerar butik i det nya shoppingcentrumet Avion Shopping i Umeå. Butiken öppnar den 17 mars och blir den 64:e butiken i Brothers rikstäckande butiksnät.

Det är kul att äntligen välkomna kunderna till en ny butik i ett nytt shoppingcentrum. För Brothers är det ett stort och viktigt steg att nu kunna etablera nya butiker, säger Peter Bondelid, VD, Brothers & Sisters Sverige AB.

Butiken är 180 kvm stor och erbjuder säsongens plagg från en rad varumärken. Förutom Brothers egna varumärken Riley, East West och The Tailoring Club återfinns kända varumärken som J.Lindeberg, Lee, Saddler och Björn Borg i butiken.

Under invigningshelgen firas öppningen med 20 % rabatt på sortimentet från varumärkena Riley, East West och The Tailoring Club.

Vi är ett butiksteam på fem personer som alla ser fram emot att visa upp vår nya butik. Avion Shopping är ett nytt fräscht shoppingcenter och vi hälsar både nya och gamla Brotherskunder varmt välkomna till butiken, säger Andreas Blomdal, Butikschef, Brothers Avion Shopping.

Regioner