Ökad service och komfort med Easy Step!

Nu lanserar vi framtidens fotskanner, Easy Step från Pedag, på den svenska marknaden. Med Easy Step uppnås optimal expertis och rådgivning då skannern ger stor träffsäkerhet kring olika fötters behov av sula både beroende på fottyp, men också kring användningsområde och skotyp.
Easy Step hittar du i välsorterad skofackhandel, apotek och hälsokostbutiker.

Gör så här: Placera fötterna på skannerplattan. Gör ditt unika val på touch screen-displayen, t ex väljs sulor för promenader och lågskor. Fottypen läses därefter snabbt av. På displayen rekommenderas snart korrekt sula för valt användningsområde och vald skotyp. Allt med svensk text.

Easy Step är av märket Pedag och rekommenderar också sulor ur sitt kvalitetssortiment. Samtliga Pedagsulor är handgjorda och granskas noga inför varje enskild leverans. Pedags sulor står för flera av de mest populära sultyperna i Sverige. I sortimentet Viva Family hittar du de sköna uppbyggda sulorna, som ger stöd och komfort för hålfot och häl, bl a tack vare den inbyggda pelotten.

• Friskvård

• pedag