Praktiskt julklappstips – Ordning och reda i garderoben

Antingen man äger en walk-in-closet eller en standardgarderob, så är sanningen den att vi vill ha ordning och reda och gärna lite snyggt i den! I år fyller vi därför julklappssäcken med skovårdstips – att applicera i garderoben! Självklart ska skorna i en fin garderob ha skoblock och stövelstöd. Det finns också smarta upphängningsanordningar för dina stövlar, för ett mer städat intryck.

I garderoben förvarar du också din skovårdslåda, med snygga och praktiska borstar och putsdukar. Självklart skall det även finnas ett skohorn till hands, när du provar ut din fullständiga outfit.

Överraska i julklapparna i år med en funktionell gåva – ett praktiskt skoblock eller en snygg skovårdslåda är perfekta julklappar – även till den som har allt!

• stövelstöd
  • utensilier